пʼятниця, 6 листопада 2009 р.

Убезпечити PR-менеджера від дзвінків журналістів

Ми зараз напрацьовуємо базу даних експертів, які би могли надавати коментарі чи інтерв’ю для інформаційного ресурсу «Ваші гроші». Зрузуміло ж, у першу чергу звертаємося до PR-менеджерів компаній, з якими і домовляємося про співпрацю. Все просто і логічно. Який тут може бути підступ?

А ось який. Зателефонувавши у одну із інвестиційних компаній, ім’я якої «на слуху», і попросивши PR-менеджера до телефону, ми отримали відповідь: «Це дуже зайнята людина. Їй ніколи розмовляти по-телефону». Зауважу, ми представилися як інформаційний ресурс і наголосили, що хочемо попросити коментар експерта з питання інтернет-трейдингу (зараз це дуже популярна послуга, яку пропонують більшість інвест-компаній).

Переконана, ця фраза вас глибоко здивувала. Менше з тим, у всіх бувають складні часи.

На наше прохання надати електронну адресу та ім’я людини, ми отримали: пишіть на загальну адресу Олександрі.
«Ви не підкажите, як прізвище вашого PR-менеджера?» - запитала я.
«Навіщо вам прізвище? Олексадра та й Олександра.» - чую у відповідь.

Зразу ж виникає підозра, чому приховується прізвище.

«А прізвище PR-менеджера – це конфіденційна інформація?»
«Ні, але ви потім знову будете телефонувати і називати ім’я та прізвище. Я просто убезпечую людину, яка дуже зайнята, від дзвінків» - випалили на іншому кінці.

Таке відношення у компанії до журналістів може бути спричинено кількома факторами:

у компанії відсутня Інформаційна політика,
компанія - закрита,
PR- менеджер не усвідомлює своїх обов'язків,
PR- менеджер відсутній.

Через колег по цеху я дізналася ім'я, прізвище та контакти PR-менеджера цієї інвест-компанії. Цього спеціаліста звуть аж ніяк не Олександра.

Тобто останній фактор не працює. Спеціаліст, який відповідає за комунікацію, на роботу ходить. Залишаються перші три. Перший і другий фактори можливі та зумовлені третім.

Насправді, мені дуже сумно за професію. З того часу, як у компанії Nestle мені сказали, що ім'я PR-менеджера – це конфіденційна інформація, пройшло вже майже п’ять років. Я аж ніяк не очікувала, що сьогодні можна зустріти «динозаврів». Була впевнена, що вони вимерли.


Немає коментарів:

Дописати коментар