понеділок, 2 листопада 2009 р.

Моделі спілкування: пряма та опосередкована. Що ефективніше?

Експерт із комунікацій поставив запитання, яке, напевно, на його задумку, повинно показати непрозорливість вітчизняних PR-спеціалістів чи пак їхню необізнаність у сучасних моделях спілкування.

На мою думку, питання - некоректне. Щоб зрозуміти це, потрібно повернутися до суті PR.
PR не може говорити сам від себе. Його суть полягає у тому, аби вкласти повідомлення у вуста лідерів думки, яким цільова аудиторія довірятиме.

У моделі 1, яку змалював експерт, ЗМІ (журналісти) як раз і є такими лідерами думки, і разом з тим є медіа - передавачами (або каналами передачі інформації).
Якщо ж є потреба (стоїть така ціль) встановити пряму комунікацію із цільовою аудиторією, то до ініціативи (модель 2) просто необхідно залучати лідерів думки (наприклад, аналітиків, науковців, незалежних експертів, відомих людей, інш.) аби комунікація відбувалася за підтримки третьої сторони.

Інакше, в чому різниця між PR та рекламою?



Немає коментарів:

Дописати коментар