Намагалися визначити оптимальний баланс між використанням у PR-практиці "нових" та "старих" медіа. Коли, чому і як ефективно використовувати, наприклад, корпоративні блоги, що потрібно знати, аби не напсувати репутації компанії, неправильно послуговуючись новинками комунікації. Піднімали питання актуальності "старих" інструментів - прес-подій, класичних прес-релізів, т.ін.
Зауважу, аудиторія більшою мірою прихилялася до класики. У практичному українському PR - twitter, корпоративний блог, соціальні мережі широкого застосування ще не набули. Чи то через невелику кількість продвинутих спеціалістів, чи то через низький показник проникнення Інтернету - 15% (дає світова статистика).
Відгуки автора майстер-класу на нашому блозі до вашої уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар