пʼятниця, 2 жовтня 2009 р.

Робота в полях

«Космодиск» знімає біль у спині», - каже мені моя мама і просить їй його купити. Вона бачила рекламу по телевізору. Купити цей «гаджет» можна в аптеках та через інтернет. До чого я тут про це? А власне про роль, яку відіграють зв’язки із дистрибуторами.

Виробник товару подбав і про рекламу по телевізору, і про сайт, на якому багато корисної інформації - відгуки людей, які придбали товар, різні статті та рекомендації лікарів – все, як то кажуть, для тебе, купуй лишень.

Через інтернет не ризикнула купувати. Підозрілим для мене стало таке ключове повідомлення. КОСМОДИСК – це клінічно тестований прилад, що частково або повністю позбавляє від спинного болю. «Частково» - доволі невизначений ступінь. Важко у такому випадку виміряти ефективність засобу. А чи справді він дієвий?

У аптеці почула: «У нас його ще ніхто не купував, нічого сказати не можемо. Лише предствники компанії приходять і «впарюють» нам, що він такий да сякий, хтозна який».
Отримавши такий відгук від аптекаря, навряд, чи хтось купить цей прилад.

Іронія в тому, що аптекар не сказав нічого негативного, але відсутність будь-якого відгуку звичайно ж вплине на рішення покупця. На місці представників, що приходять і «впарюють», можна би було дати цей засіб для тестування комусь із працівників аптеки, щоб люди самі зробили висновки про його ефективність (якщо ж він справді такий дієвий, як пишеться на сайті).

Насправді ж, тут класична ситуація – продавець ніколи не продасть товар, якщо нічого про нього не знатиме. І чомусь виробники приладу забули ще й про те, що люди довіряють не рекламі, а таким же, як вони людям, а надто, якщо вони у білих халатах.

Немає коментарів:

Дописати коментар